Probleemoplossing voor je go-e oplader of andere laadoplossing
Ervaar je problemen bij het gebruik van de go-eCharger? Gebruik onze handleiding voor probleemoplossing om de problemen snel op te lossen.
Handleiding voor probleemoplossing
Kon onze gids je niet helpen bij het oplossen van je probleem?
NEEM DAN CONTACT OP MET ONS ONDERSTEUNINGSTEAM EN WIJ BIEDEN JE GRAAG EEN PASSENDE OPLOSSING.
Vul het contactformulier in en leg uit waar je hulp bij nodig hebt. Vermeld in de tekst ook het serienummer van de lader (te vinden op de achterkant van de lader of in de app). Idealiter vul je ook je telefoonnummer in, zodat ons ondersteuningsteam zo nodig contact met je kan opnemen.
Als je denkt dat je apparaat naar ons moet worden opgestuurd voor service, kun je de bovenstaande informatie e-mailen naar [email protected] om het proces te versnellen. Voeg een foto bij van de achterkant van je go-e oplader (seriesticker), een kopie van de factuur van de oplader en je huidige adres.